Путања

Обрасци за пријаву дипломског мастер рада


   Пријава теме за израду дипломског мастер рада на студијама другог степена

   Насловна страна дипломског мастер рада

   Изјава о ауторству

   Правилник о изради дипломских мастер радова на мастер академским студијама

 

Напомена: Након усаглашавања са ментором, остале обрасце везане за пријаву и одбрану дипломских мастер радова можете купити у књижари Факултета и то:

  • Образац 1 МАС- 2 примерка,
  • Образац 1а МАС- 2 примерка,
  • Образац 2 МАС- 2 примерка.
  • Образац 1а МАС попунити у консултацији са ментором. 
  • Образац 2 МАС, делимично попунити, закључно са рубриком: „Датум пријаве темe”. 
  • Након попуњавања образаца јавити се у студентску службу ради овере и завођења.

Обавештење о терминима одржавања седница Комисије за мастер академске студије

Седнице Комисије за мастер академске студије ће се одржавати једном месечно и то у току друге недеље у месецу. На Дневни ред седнице биће укључени само они материјали који су предати до 30-ог у претходном месецу.

Напомена: Студент може пријављивати дипломски мастер рад уколико има највише два неположена испита из наставних предмета уписаног студијског програма.

Накнадна пријава стручне праксе за 2020/2021. годину


Студенти који су остали нераспоређени за обављање праксе и они који се нису пријавили за обављање праксе, а желе да у овој години обаве праксу, у објектима који још увек нису попуњени, треба, најкасније до понедељка 26. априла 2021. године, да се јаве у Студентску службу Гордани Крстић или на мејл Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели., како би били накнадно распоређени.

Приликом пријаве у обавези су да доставе доказ о уплати у износу од 2.000 динара на име Пријаве стручне праксе по истеку рока који је за то предвиђен, односно Промена објекта обављања стручне праксе, након распоређивања. Уплате вршити према уплатницама за стручну праксу, које сваки студент има на свом порталу.

Студенти који пријављују другу праксу у овој школској години биће распоређени на слободна места која остану након расподеле за студенте који пријављују прву праксу ове године.

Преостала слободна места можете погледати кликом ОВДЕ.

Коначан распоред праксе за студенте током 2021. године


Коначан распоред праксе за студенте током 2021. године можете погледати кликом ОВДЕ.

Списак примљених студената за плаћену праксу: Домаћинство Шеклер, Рудно


Татјана Андрејић   (01.07. - 01.09.2021)
Анђела Јовановић   (01.07. - 01.08.2021)

Пријава друге праксе


Студенти који у школској 2019/2020. години, због пандемије Covid-19 нису одрадили обавезну стручну праксу, а желе да у овој школској години одраде две праксе, пријављују једну праксу у термину пријаве од 08.04. – 18.04.2021. године.

Након расподеле, за пријаву друге праксе јављају се у Студентску службу Гордани Крстић или на мејл Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. како би ручно били распоређени на преостала слободна места.

Пријава стручне праксе за лето 2021.


У четвртак 8. априла почиње пријава за овогодишњу стручну праксу и биће отворена до недеље 18. априла.

Важно је да се ово упутство пажљиво прочита и да се процедура пријаве испоштује у свим детаљима да се не би десило да због пропуста студент остане без могућности да ове године обави жељену праксу!

За све додатне информације студенти се могу обратити менторима лично у термину консултација или мејлом, како је наведено у табели.

Сви студенти који желе ове године да обаве стручну праксу потребно је да се пријаве у периоду од 08.04. до 18.04.2021. године. Пријава се врши on-line на Студентском порталу. При on-line пријави студенти су дужни да прихвате Изјаву о намерама савесног и одговорног обављања стручне праксе која се приказује на почетку процеса пријаве праксе.

Студенти прве године основних и мастер студија такође могу да обаве праксу.

Студенти ДРУГЕ године обавезно бирају праксу у хотелском објекту.

За Винарију Грабак могу да се пријаве само студенти са студијског програма Гастрономски менаџмент.

Студенти који су на пракси у Београду могу, према договору факултета и ГСП-а, да купе месечну карту за градски превоз по повлашћеној цени.

Уколико желе, студенти могу да обаве праксу у објекту у коме су већ били раније.

Приликом избора жељених објеката обратити пажњу на све детаље - да ли је плаћена пракса, има ли обезбеђен смештај, исхрану, постоји ли нека посебна напомена и слично. СТУДЕНТИ КОЈИ НЕМАЈУ ВЕЋ УГОВОРЕНУ ПРАКСУ БИ ТРЕБАЛО ДА ПЛАНИРАЈУ ИЗРАЖАВАЊЕ ЖЕЉА У ВИШЕ ОБЈЕКАТА/ТЕРМИНА (нпр. десетак) КАКО СЕ НЕ БИ ДЕСИЛО ДА ОСТАНУ БЕЗ ПРАКСЕ ПОСЛЕ ОБАВЉЕНОГ РАНГИРАЊА. Рангирање се врши на основу просечне оцене.

УПУТСТВО ЗА ПРИЈАВУ СТРУЧНЕ ПРАКСЕ

Пријава се врши на Студентском порталу у термину за пријаву

  • Лево у менију одабере се “Пријава за праксу”
  • Студенти који су успешно прошли интервју за плаћену праксу бирају то на почетку процеса пријаве
  • У наставку бира се жељени партнер и уноси се тачан термин који је договорен
  • Плаћену праксу уносе само студенти који су успешно прошли интервју код послодавца, тј. који имају потврду да су примљени
  • Остали студенти бирају неплаћену праксу
  • У десном делу доле је табела “ПРЕГЛЕД ТЕРМИНА У ФИРМАМА ЗА ШКОЛСКУ 2020/2021 ГОДИНУ”
  • Кликом на дугме у колони “Пријави се” бира се жељени партнер и термин
  • Одабране жеље се приказују поређане по приоритету десно горе у табели “ВАШЕ ЖЕЉЕ”
  • Уколико је потребно већ одабрана жеља се може обрисати кликом на дугме у колони “Одјави се”
  • Пожељно је да се унесе што више жеља да се не би десило да студент остане нераспоређен
  • Жеље се могу мењати неограничен број пута у току трајања термина за пријаву
  • Након затварања термина за пријаву вршиће се распоређивање студената према редоследу исказаних жеља и према оствареном просеку у досадашњем току студирања
  • Студенти који желе да обаве више од једне праксе сада пријављују прву праксу, а за договор о евентуалном упућивању на другу праксу треба да се одмах обрате ментору
  • По завршетку распоређивања студенати на Студентском порталу под “Пријава за праксу” у табели “АПЛИКАЦИЈА ПРИХВАЋЕНА” могу видети где и у ком термину су распоређени; на истом месту у табели “ВАШЕ ЖЕЉЕ” види се списак и статус свих жеља

Непоштовање рокова везаних за пријаву и обављање стручне праксе, промена изабраних објеката за обављање праксе и необавезна пракса наплаћиваће се по важећем ценовнику и то:

  • Пријава стручне праксе, по истеку рока - 2.000 динара
  • Промена објекта обављања стручне праксе након распоређивања, на лични захтев студента - 2.000 динара
  • Предаја дневника стручне праксе, по истеку рока - 2.000 динара
  • Пријава необавезне стручне праксе - 5.000 динара

ВАЖНА НАПОМЕНА: Крајњи рок за пријаву стручне праксе је 18.04.2021. године и после тога није могуће пријавити праксу без плаћања закаснеле пријаве.

Погледајте табелу са понудом кликом овде и обратите пажњу на објекте који нуде плаћену праксу и оне који нуде исхрану и смештај.

Понуда праксе за 2021. годину


Важно је да се ове информације пажљиво прочитају!

Студенти прве године основних и мастер студија такође могу да обаве праксу.

Студенти ДРУГЕ године обавезно бирају праксу у хотелском објекту.

За Винарију Грабак могу да се пријаве само студенти са студијског програма Гастрономски менаџмент.

Студенти који су успешно прошли интервју за плаћену праксу ће то попуњавати као ЈЕДИНУ жељу.

Студенти који бирају праксу у Београду могу, према договору факултета и ГСП-а, да купе месечну карту за градски превоз по повлашћеној цени.

Уколико желе, студенти могу да обаве праксу у објекту у коме су већ били раније.

Приликом избора жељених објеката обратити пажњу на све детаље - да ли је плаћена пракса, има ли обезбеђен смештај, исхрану, постоји ли нека посебна напомена и слично. СТУДЕНТИ КОЈИ НЕМАЈУ ВЕЋ УГОВОРЕНУ ПРАКСУ БИ ТРЕБАЛО ДА ПЛАНИРАЈУ ИЗРАЖАВАЊЕ ЖЕЉА У ВИШЕ ОБЈЕКАТА/ТЕРМИНА (нпр. десетак) КАКО СЕ НЕ БИ ДЕСИЛО ДА ОСТАНУ БЕЗ ПРАКСЕ ПОСЛЕ ОБАВЉЕНОГ РАНГИРАЊА. Рангирање се врши на основу просечне оцене.

Непоштовање рокова везаних за пријаву и обављање стручне праксе, промена изабраних објеката за обављање праксе и необавезна пракса наплаћиваће се по важећем ценовнику и то:

  • Пријава стручне праксе, по истеку рока - 2.000 динара
  • Промена објекта обављања стручне праксе након распоређивања, на лични захтев студента - 2.000 динара
  • Предаја дневника стручне праксе, по истеку рока - 2.000 динара
  • Пријава необавезне стручне праксе - 5.000 динара

Погледајте табелу са понудом кликом овде и обратите пажњу на објекте који нуде плаћену праксу и оне који нуде исхрану и смештај.

Мени за мобилне уређаје