Путања

Обавештење о организовању наставе


У складу са прописаним мерама и препорукама Владе Републике Србије, Министарства просвете, науке и технолошког развоја, Кризног штаба за сузбијање пандемије вируса COVID-19, као и са препорукама Сената Универзитета у Крагујевцу, у циљу заштите студената и запослених Факултета за хотелијерство и туризам у Врњачкој Бањи, предавања и вежбе на основним академским студијама у зимском семестру школске 2020/2021. године одржаваће се у целости „onlineˮ.

Настава у зимском семестру школске 2020/2021. године на основним академским студијама почиње 5. октобра 2020. године.

Настава у зимском семестру школске 2020/2021. године на основним академским студијама ће се одржавати преко коференцијских веза користећи платформу Microsoft Teams.

Изузетно, практична настава на студијском програму Гастрономски менаџмент ће се одржавати као редовна настава уз примену свих мера и средстава заштите.

Настава у зимском семестру школске 2020/2021. године на мастер академским студијама и докторским академским студијама ће се одржавати као редовна настава у просторијама факултета уз примену свих мера и средстава заштите.

Термини почетка наставе у зимском семестру школске 2020/2021. године на мастер академским студијама и докторским академским студијама биће накнадно објављени.

Модел организовања наставе у току школске 2020/2021. године, биће подложан усаглашавањима и у случају потребе, одговарајућим променама.

Стручна пракса 2020: важно обавештење за студенте


Обављање стручне праксе студената која је планирана за лето 2020 није отказана и спровeшће се у оквиру предвиђених термина са могућим изменама у погледу објеката у којима је планирана пракса, као и у погледу почетка или дужине трајања стручне праксе.

Факултет ће свим заинтересованим студентима који желе да у редовним терминима (јун, јул и август) обаве своју стручну праксу, омогућити обављање праксе у доступним туристичким и хотелским објектима, при чему се не инсистира на обавезном обављању праксе током овог лета већ је то слободна воља, избор и одговорност студената.

У случају студената који због здравствене безбедности не желе током овог лета да обављају стручну праксу, постојаће могућност да праксу пренесу у следећу академску годину и то у периоду када се не одржава настава на Факултету: у јануару месецу 2021 (најкасније до почетка летњег семестра) или у току лета 2021, уз напомену да ће онда морати да обаве две праксе (за ову и наредну годину). У случају преношења праксе за наредну годину, приликом уписа у наредну академску годину студенти неће имати ЕСПБ по основу праксе за ову годину.

Комисија за организацију стручне праксе студената ће у најкраћем могућем року (у наредних 10-14 дана) покушати да контактира све пословне партнере и у складу са њиховим одлукама извршити корекцију Понуде праксе за ову годину, тј. поставити ажуриран списак партнера са бројем слободних места и евентуалним померањима термина обављања праксе.

Свим студентима који су раније потврдили обављање плаћене стручне праксе сугерише се да ступе у контакт са хотелима и потврде/откажу своју праксу, односно договоре почетак и период обављања праксе, и о томе што пре обавесте свог ментора на Факултету. 

Врњачка Бања, 06.05.2020.

Рачуни за уплате МАС


Све уплате, студенти мастер академских студија (осим пријаве испита и школарине), треба да изврше на рачун Факултета за хотелијерство и туризам у Врњачкој Бањи:

РАЧУН БРОЈ: 840-2083666-04;

ПОЗИВ НА БРОЈ: 97 841007

Уплате за пријаву испита и школарину вршити искључиво путем студентског портала, према упутству које се налази на сајту факултета.

У случају накнадне пријаве испита уплате, такође вршити на:

РАЧУН БРОЈ: 840-2083666-04;

ПОЗИВ НА БРОЈ: 97 841007

Мени за мобилне уређаје