Титула, име и презиме:
др Марија Мандарић
Наставничко звање: Редовни професор
Ужа научна област: Пословна економија
Број кабинета: 2
Е-пошта: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
Термин консултација: Понедељак: 10-12ч
Curriculum vitae: CV-српски
Датум избора у звање: 28.09.2023.г
Биографија
Основне академске студије
Економски факултет Универзитета у Крагујевцу, дипломира 2001. г.
Постдипломске студије
Економски факултет Универзитета у Београду, магистрирала 2007. г.
Докторске академске студије
Економски факултет Универзитета у Београду, докторирала 2012. г.
Кретање у запослењу
Факултет за хотелијерство и туризам у Врњачкој Бањи , 2011-
Стечено звање асистент 2011. г.
Стечено звање доцент 2013. г.
Стечено звање ванредни професор 2017. г.
Ангажованост на предметима
- Истраживање туристичког тржишта (ОАС)
- Бренд менаџмент (ОАС)
- Управљање односима са корисницима здравствених услуга (МАС)
- Креирање вредности у маркетингу (МАС)
- Брендирање у туризму и хотелијерству (ДАС)
Истраживачко интересовање
- Маркетинг менаџмент
- Бренд менаџмент
- Истраживање туристичког тржишта
Одабране референце
- Mandarić, M., Sekulić, D. & Davidson, R. (2022). A study of the influence of the COVID-19 pandemic on tourist behaviour and expectations: A case of Serbia. Hotel and Tourism Management, 10(1), 53-65. DOI: 10.5937/menhottur2201053M
- Ognjanović, J., Mandarić, M. & Sekulić, D. (2022) Intellectual capital and productivity of managers: The case study of hotel industry in Serbia. BizInfo, 13(1), 1-9. DOI: 10.5937/bizinfo2201001O
- Cvijanović, D., Mandarić, M., Ognjanović, J. & Sekulić, D. (2021). Istraživanje zadovoljstva studenata nastavom pre i za vreme COVID-a. Marketing, 52(4), 271-282. DOI: 10.5937/mkng2104271C
- Čavić, S., Mandarić, M. & Sekulić (2021). Gastronomic events in the function of creating a brand of a tourist destination: The example of strudel festival in Dolovo. Ekonomika poljoprivrede, 68(3), 659-674. doi:10.5937/ekoPolj2103659C
- Perić, G., Mandarić, M. (2020). Challenges in Tourist Destination Branding in Serbia: The Case of Prolom Banja. Ekonomika preduzeća, 68 (5-6), 305-319.
- Jojić Novaković, Đ., Mandarić, M. (2019), Do events contribute to the brand of Novi Sad? A millennials` perspective. Hotel and Tourism Management, 7 (1), 47-59.
- Mandarić, M., Милићевић, С., Секулић, Д. (2017). Traditional values in the function of promotion of Šumadija and Pomoravlje as rural tourism destinations. Ekonomika poljoprivrede, 64 (2) (405-860), 787-803.
Учешће на пројектима
- „Зелена инфраструктура: Анализа могућности проширења зелених коридора на територији Града Новог Сада“
- 544543-TEMPUS-1-2013-1-RS-TEMPUS-JPCR: “Modernization and harmonization of tourism study programmes in Serbia - MHTSPS"
- Министарство пољопривреде, шумарства и водопривреде: „Оснаживање привредника у пољопривреди и туризму анализом навика потрошача пољопривредних производа и испитивањем квалитета и безбедности“
- Ревизија стратегије пољопривреде и руралног развоја Општине Лајковац за период 2016. - 2025. година
- Стратегија развоја туризма општине Рача 2014. - 2019. године
- „Подстицање руралног туризма за одрживи локални економски развој’“ - израда Стратегије развоја туризма Крагујевца
Чланства у организацијама
- Српско удружење за маркетинг (СЕМА)
- Научно друштвo аграрних економиста Балкана (НДАЕБ)
- Међународнa мрежa истраживача у пољу Економије ресурса и Биоекономије