Титула, име и презиме:
др Марија Мандарић
Наставничко звање: Ванредни професор
Ужа научна област: Пословна економија и управљање
Број кабинета: 2
Е-пошта: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
Термин консултација: Понедељак: 11-13ч; Уторак: 10-11ч
Curriculum vitae: CV-српски
Датум избора у звање: 13.12.2017.г
Биографија
Основне академске студије
Економски факултет Универзитета у Крагујевцу
дипломирала 2001. године
Магистарске студије
Економски факултет Универзитета у Београду
магистрирала 2007. године
Докторска дисертација
Економски факултет Универзитета у Београду
докторирала 2012.године
Ангажованост на предметима
- Истраживање туристичког тржишта (ОАС)
- Бренд менаџмент (ОАС)
- Управљање односима са корисницима здравствених услуга (МАС)
- Брендирање у туризму и хотелијерству (ДАС)
Истраживачко интересовање
- Маркетинг менаџмент
- Бренд менаџмент
- Истраживање туристичког тржишта
Одабране референце
- Перић, Г., Мандарић, М. (2020). Challenges in Tourist Destination Branding in Serbia: The Case of Prolom Banja. Економика предузећа, год. LXVIII, бр. 5-6 2020, стр.305-319.
- Јојић Новаковић, Ђ., Мандарић М. (2019), Do events contribute to the brand of Novi Sad? A millennials` perspective, Hotel and Tourism Management, University of Kragujevac – Faculty of Hotel Management and Tourism in Vrnjačka Banja, 7 (1), pp. 47-59.
- Мандарић, М., Милићевић, С., Секулић, Д. (2017). Traditional values in the function of promotion of Šumadija and Pomoravlje as rural tourism destinations. Економика пољопривреде, год. 64, бр. 2 (405-860) 2017, стр. 787-803.
- Мандарић, М., Стаменковић, И. (2017). Истраживање значаја манифестација за развој и брендирање града Ниша као туристичке дестинације, Менаџмент у хотелијерству и туризму, 5 (1), стр. 07-19.
- Мандарић, М., (2016). Стратегијски бренд менаџментт, монографија, Универзитет у Крагујевцу, Факултет за хотелијерство и туризам у Врњачкој Бањи
Учешће на пројектима
- 544543-TEMPUS-1-2013-1-RS-TEMPUS-JPCR “Modernization and harmonization of tourism study programmes in Serbia-MHTSPS"
- Министарство пољопривреде, шумарства и водопривреде „Оснаживање привредника у пољопривреди и туризму анализом навика потрошача пољопривредних производа и испитивањем квалитета и безбедности“
- Ревизија стратегије пољопривреде и руралног развоја Општине Лајковац за период 2016. - 2025. година
- Стратегија развоја туризма општине Рача 2014. - 2019. године
- Пројекат ‘’Подстицање руралног туризма за одрживи локални економски развој’’ - израда Стратегије развоја туризма Крагујевца
Чланства у организацијама
- Српско удружење за маркетинг (СЕМА)
- Научног друштва аграрних економиста Балкана (НДАЕБ)
- Међународне мреже истраживача у пољу Економије ресурса и Биоекономије