Титула, име и презиме:
др Снежана Милићевић
Наставничко звање: Редовни професор
Ужа научна област: Пословна економија
Број кабинета: 6
Е-пошта: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
Термин консултација: Уторак: 11-13ч
Curriculum vitae: CV-српски; CV-english
Датум избора у звање: 28.04.2022.г
Биографија
Датум и место рођења
15.12.1969. у Крушевцу
Место становања
Врњачка Бања
Основне академске студије
Виша туристичка школа у Новом Београду, Политехничка Академија Нови Београд, завршила 1991. године
Економски факултет Универзитета у Крагујевцу, смер хотелијерство и туризам, одељење у Врњачкој Бањи, дипломирала 2004. године.
Магистарске студије
Факултет за туристички и хотелијерски менаџмент Универзитета Сингидунум, Београд, магистрирала 2008. године
Докторат наука
Факултет пословне економије Универзитета Едуконс, Сремска Каменица, докторирала 2012. године
Кретање у запослењу
Туристичка агенција „СИТИ“ Врњачка Бања, 1992-2000.
Установа Туристичко-спортски центар „Врњачка Бања“, 2000-2005.
Хотелско-туристичко предузеће „Фонтана“ ад Врњачка Бања, 2005-2009.
Јавно предузеће „Радио-телевизија Врњачка Бања", 2009-2011.
Факултет за хотелијерство и туризам у Врњачкој Бањи Универзитета у Крагујевцу, 2011-
Стечено звање асистента у новембру 2011. године
Стечено звање доцента у јулу 2013. године
Стечено звање ванредног професора у јануару 2018. године
Стечено звање редовног професора у априлу 2022. године
Ангажованост на предметима
- Менаџмент у туризму (Oсновне студије)
- Менаџмент туристичких дестинација (Основне студије)
- Дестинације здравственог туризма (Мастер студије)
- Специфични облици туризма (Мастер студије)
- Маркетинг менаџмент туристичке дестинације (Докторске студије)
Истраживачко интересовање
- Менаџмент у туризму
- Менаџмент туристичких дестинација
- Савремени трендови на туристичком тржишту
Одабране референце
- Đeri, L., Stamenković, P., Blešić, I., Milićević, S., Ivkov, M. (2018). An importance-performance analysis of destination competitiveness factors: case of Jablanica district in Serbia. Economic Research-Ekonomska Istraživanja, 31(1), 811-826, https://doi.org/10.1080/1331677X.2018.1456351 [М22]
- Petrović, J., Milićević, S., Đeri, L. (2017). The information and communications technology as a factor of destination competitiveness in transition countries in European Union. Tourism Economics, 23(6) 1353-1361. https://doi.org/10.1177/1354816616653529 [М22]
- Stanišić, T., Milićević, S., Krstić, B. (2022). Natural resources in function of sustainable and competitive tourism development of the EU countries. Problemy Ekorozwoju - Problems of Sustainable Development, 17(1), 64-70, https://doi.org/10.35784/pe.2022.1.06 [М23]
- Milićević, S., Bošković, N., Lakićević, M. (2021). Sustainable tourism development in mountain areas in Šumadija and Western Serbia. Journal of Mountain Science, 18(3), 735-748, https://doi.org/10.1007/s11629-020-6239-4 [М23]
- Milićević, S., Krejić, Ž., Đorđević, N. (2021). Gender differences in visitor motivation and satisfaction: The case of Golija-Studenica Biosphere Reserve, Serbia. mont – Journal on Protected Mountain Areas Research and Management, 13 (special issue 2021), 70-80. DOI: 10.1553/eco.mont-13-sis70 [М23]
- Krejić, Ž., Milićević, S. (2021). Motives for visiting the national parks of Serbia. mont – Journal on Protected Mountain Areas Research and Management, 13(2), 21-28, DOI 10.1553/eco.mont-13-2s21. [М23]
- Vukić, M., Milićević, S., Vukić, K., Vukić, M. (2021). Students’ perception and attitudes toward faculty image on social networks. International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education (IJCRSEE), 9(1), 63-74. DOI: https://doi.org/10.23947/2334-8496-2021-9-1-63-74 [М23]
- Milićević, S., Petrović, J., Đorđević, N. (2020). ICT as a factor of destination competitiveness: The case of the republics of former Yugoslavia. Management & Marketing. Challenges for the Knowledge Society, 15(3), 381-392. DOI: https://doi.org/10.2478/mmcks-2020-0022 [М23]
- Milićević, S., Petrović, J., Kostić, M., Lakićević, M., (2020). Tourism product in the function of improving destination competitiveness: Case of Vrnjačka Banja, Serbia. Quality-Access to Success, 21(178), 133-138 [М23]
- Milićević, S., Đorđević, N., Krejić, Ž. (2020). Research on tourists’ attitudes on the potential of Goč Mountain for the development of eco-tourism. Economics of Agriculture, 67(1), 223-238. DOI: https://doi.org/10.5937/ekoPolj2001223M [М23]
- Radović, N., Milićević, S. (2020). The examination and assessment of winery business and contribution to the development of wine tourism of Serbia. Economics of Agriculture, 67(4), 1103-1123, DOI: https://doi.org/10.5937/ekoPolj2004103R [М23]
- Milićević, S., Lakićević, M., Petrović, J. (2020). The influence of demographic characteristics on the tourist attitudes about the tourism product: Case of Vrnjačka Banja, Serbia. Economy and Market Communication Review (EMC Review), X(1), 81-102, DOI: https://doi.org/10.7251/EMC2001081M [М23]
- Petrović, J., Milićević, S. (2017). Consumer protection as a factor of destination competitiveness in the European Union. Amfiteatru Economic, 19(45), 432-446, линк за преузимање, [М23]
Учешће на пројектима
- TEMPUS пројекат „Modernization and Harmonization of Tourism Study Programmes in Serbia“, 544543-TEMPUS-1-2013-1-RS-TEMPUS-JPCR (2013-2016),
- „Унапређење наставе енглеског језика на студијском програму Здравствени туризам на основним академским студијама“, Министарство просвете, науке и технолошког развоја Републике Србије у оквиру програмске активности „Развој високог образовања“, број 612-00-01968/2017-06 (2017-2018),
- „Природне вредности града Новог Сада у функцији развоја еко туризма“, Градска управа за заштиту животне средине Нови Сад (2024-2025),
- „Зелена инфраструктура: Анализа могућности проширења зелених коридора на територији Града Новог Сада“, Градска управа за заштиту животне средине Нови Сад (2021-2022),
- „Мали водич кроз културу и историју“, Министарствo културе и информисања Републике Србије, број 451-04-1980/2020-02 (2020),
- „Едукација запослених у Туристичкој организацији Аранђеловац, приватним домаћинствима и угоститељским објектима“, Министарствo трговине, туризма и телекомуникација Републике Србије (2018),
- „Ревизија Стратегије пољопривреде и руралног развоја општине Лајковац у периоду 2016-2025“, Општина Лајковац (2016),
- „Школа пословних вештина“, Министарство омладине и спорта Републике Србије (401-01-134/2015-04) и Амбасада Сједињених америчких држава у Србији (2015-2016),
- „Повезивање младих са привредом“ (Connecting Youth with the Market Economy), Амбасада Сједињених америчких држава у Србији (Democracy commission small grants application, SRB100-14-GR-314) (2014-2015),
- „Стратегија развоја туризма општине Рача 2014-2019“, Туристичка организација oпштине Рача (2013-2014),
- „Стратегија одрживог развоја општине Врњачка Бања 2013-2023“ (Радна група: Туризам и екологија), Општина Врњачка Бања (2012).
Чланства у организацијама
- Члан Комисије за стандарде и сродне документе КС А228 - Туризам и сродне услуге, Институт за стандардизацију Република Србија,
- Члан Савета Географског факултета Универзитета у Београду,
- Рецензент за Национално тело за акредитацију и обезбеђење квалитета у високом образовању,
- Члан Српског удружења за маркетинг „СЕМА“,
- Члан Друштва економиста Ниша - Савез економиста Србије,
- Члан Удружења туризмолога Србије,
- Члан Управног одбора Удружења туризмолога Србије,
- Члан Надзорног одбора Пословног удружења хотелско-угоститељске привреде Србије – ХОРЕС,
- Члан Бањског савета Скупштине општине Врњачка Бања (Стално радно тело Скупштине, које разматра сва питања од значаја за развој Врњачке Бање, као лечилишно-туристичког места),
- Члан Одбора за мониторинг и имплементацију “Плана регионалног развоја Рашког и Моравичког округа“,
- Члан Бањског одбора за питања привреде, пољопривреде, заштите животне средине и друштвене делатности СО Врњачка Бања.