Титула, име и презиме:
др Милена Подовац
Наставничко звање: Доцент
Ужа научна област: Туристичко-хотелски менаџмент
Број кабинета: 9
Е-пошта: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
Термин консултација: Уторак: 10-12ч
Curriculum vitae: CV-српски; CV-english
Датум избора у звање: 10.06.2020.г
Биографија
Датум и место рођења
22.01.1987. Краљево
Основне академске студије
Економски факултет Универзитета у Крагујевцу, дипломирала 2010. г.
Мастер академске студије
Економски факултет Универзитета у Крагујевцу, завршене мастер академске студије 2012. г.
Докторске академске студије
Универзитет Сингидунум, Департман за последипломске студије, Београд, докторирала 2019.г
Кретање у запослењу
Факултет за хотелијерство и туризам у Врњачкој Бањи , 2011-
Стечено звање сарадника у настави 2011. г.
Стечено звање асистента 2013. г.
Стечено звање асистента (реизбор) 2016. г.
Стечено звање доцента 2020. г.
Ангажованост на предметима
- Менаџмент у туризму
- Менаџмент туристичких агенција и организатора путовања
- Пословни туризам
Истраживачко интересовање
- Развој туризма у градовима
- Туризам
- Менаџмент у туризму
- Савремене тенденције у туризму
Одабране референце
-
Milićević, S., Podovac, M., Čavlin, M. (2015). Resources for development of the Rača municipality as a rural tourism destination. Economics of Agriculture, 62(3), 751-765.
линк за преузимање -
Podovac, M., Đorđević, N., Milićević, S. (2019). Rural tourism in the function of life quality improvement of rural population on Goč mountain. Economics of Agriculture, 66(1), 205-220.
линк за преузимање -
Podovac, M. (2022). Investigating travel motivations for visiting urban destinations in the Republic of Serbia. Turyzm/Tourism, 32(1), 93–113. DOI: https://doi.org/10.18778/0867-5856.32.1.05 (Scopus)
линк за преузимање -
Podovac, M., Milojica, V. (2022). Determining the travel risk perception and travel behavior of Serbian residents during the post-pandemic period. In: D. Cvijanović et al. (Eds), Tourism in Function of Development of the Republic of Serbia-The Future of Tourism, Thematic proceeding, pp. 448-466, Vrnjačka Banja: Faculty of Hotel Management and Tourism in Vrnjačka Banja, University of Kragujevac.
линк за преузимање -
Đorđević, N., Podovac, M., Milićević, S. (2021). Istraživanje zadovoljstva lokalne zajednice manifestacijom Međunarodni Vrnjački karneval. Oditor, 7(1), 101-130. DOI: 10.5937/Oditor2101101D
линк за преузимање -
Podovac, M. (2021). Analysis the motivation of tourists for staying in cities: The case study of city of Belgrade. Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici, 57(45), 51-65. DOI: https://doi.org/10.5937/AnEkSub2145051P
линк за преузимање -
Perić,G., Milojica, V., Podovac, M. (2022). The influence of brand elements on loyalty in helath destinations: Case study of Prolom Banja. XVI International Scientific Conference on Service Sector – INSCOSES 2022, Faculty of Tourism and Hospitality, Ohrid, Macedonia, 16-17.09.2022., 60-71.
линк за преузимање -
Alkier, R., Milojica, V., Podovac, M. (2022). Tourist´s perception of safety on beaches of Opatija Riviera. Međunarodna naučno-stručna konferencija „Inovacije kao pokretač razvoja - MEFkon 2022“., Univerzitet Privredna akademija u Novom Sadu, Fakultet za primenjeni menadžment, ekonomiju i finansije, Beograd, Srbija, 01.12.2022., 132-141.
линк за преузимање -
Podovac, M., Čičin-Šain, M., Milojica, V. (2022). The role and importance of information technology in the organization of tourist travel: Case study of Republic of Croatia. VI. Congress of International Applied Social Sciences C-iasoS 2022, İzmir, Turkey, 10-12 November 2022, pp. 265-273.
линк за преузимање
Учешће на пројектима
- Члан пројектног тима за израду Стратегије развоја туризма општине Рача 2014-2019.
- Члан Радног тима за израду Ревизије Стратегије пољопривреде и руралног развоја општине Лајковац у периоду 2016-2025.
Чланства у организацијама