Путања

др Милена Подовац

Титула, име и презиме: 
др Милена Подовац
Наставничко звање: Доцент
Ужа научна област: Туристичко-хотелски менаџмент
Број кабинета: 10а
Е-пошта: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
Термин консултација: Понедељком: 10-12ч; Средом: 12-13ч
Curriculum vitae: CV-српски; CV-english
Датум избора у звање: 10.06.2020.г


Биографија


Датум и место рођења
22.01.1987. Краљево
Основне академске студије
Економски факултет Универзитета у Крагујевцу,  дипломирала 2010. г.
Мастер академске студије
Економски факултет Универзитета у Крагујевцу, завршене мастер академске студије 2012. г.
Докторске академске студије
Универзитет Сингидунум, Департман за последипломске студије, Београд, докторирала 2019.г
Кретање у запослењу
Факултет за хотелијерство и туризам у Врњачкој Бањи , 2011-
Стечено звање  сарадника у настави 2011. г.
Стечено звање асистента 2013. г.
Стечено звање асистента (реизбор) 2016. г.


Ангажованост на предметима


  • Менаџмент у туризму
  • Менаџмент туристичких агенција и организатора путовања
    Пословни туризам  

Истраживачко интересовање


  • Развој туризма у градовима
  • Туризам
  • Менаџмент у туризму
  • Савремене тенденције у туризму

Одабране референце


  • Podovac, M., Đorđević, N., Milićević, S. (2019). Rural tourism in the function of life quality improvement of rural population on Goč mountain. Economics of Agriculture, 66(1), 205-220.
    линк за преузимање
  • Podovac, M., Petrović, V. (2019). Role and importance of promoton through social networks on the example of tourist organization. 4th International Scientific Conference Tourism in Function of Development of the Republic of Serbia - Tourism as a Generator of Employment, University of Kragujevac Faculty of Hotel Management and Tourism in Vrnjačka Banja, 30 May - 1 June, 2019, Thematic Proceedings I, 536-552.
    линк за преузимање
  • Podovac, M. (2019). Tourist resources of the city of Niš in the function of it developmet as an urban tourist destination. BizInfo (Blace) Journal of Economics, Management and Informatics, 10(2), 139-153.
    линк за преузимање
  • Jovanovć Tončev, M., Podovac, M. (2018). The influence of traditional and digital communication on the decision to visit spa destinations in developing countries- examples of Serbian spas. 3rd International Scientific Conference Tourism in Function of Development of the Republic of Serbia - Тourism in the Era of Digital Transformation, University of Kragujevac Faculty of Hotel Management and Tourism in Vrnjačka Banja, 31 May - 2 June, 2018, Thematic Proceedings I, 493-512.
    линк за преузимање
  • Podovac, М. (2017). City break travel as a factor of tourism industry competitiveness. 2nd International Scientific Conference Tourism in Function of Development of the Republic of Serbia - Тourism product as a factor of competitiveness of the Serbian economy and experiences of other countries, University of Kragujevac - Faculty of Hotel Management and Tourism in Vrnjačka Banja, Serbia, Vrnjačka Banja, 1-3 June, 2017, Thematic Proceedings I, 659-678.
    линк за преузимање
  • Milićević, S., Podovac, M., Čavlin, M. (2015). Resources for development of the Rača municipality as a rural tourism destination. Economics of Agriculture, 62(3), 751- 765.
    линк за преузимање

Учешће на пројектима


  • Члан пројектног тима за израду Стратегије развоја туризма општине Рача 2014-2019.
  • Члан Радног тима за израду Ревизије Стратегије пољопривреде и руралног развоја општине Лајковац у периоду 2016-2025.

Чланства у организацијама


  • Члан Српског удружења за маркетинг (СеМА)

Штампа