На иницијативу Председника општине Врњачка Бања, Бобана Ђуровића, организован је састанак са хотелијерима и угоститељима, симболично управо на Факултету за хотелијерству и туризам. Циљ састанка је обједињен маркетиншки наступ Врњачке Бање, како у медијима тако и на туристичким сајмовима. У уводном обраћању, Председник Општине позвао је све присутне да узму учешће у дискусији, јер сврха заједничког рада је управо и будућа партнерска сарадња свих заједно, како би Врњачка Бања била посећенија како са домаћим тако и са страним туристима. Анализирајући постојеће стање, Ђуровић је нагласио да је локална самоуправа до сада радила на изградњи инфраструктуре, да је успела у мотивацији великих хотелских компанија да инвестирају свој новац управо у Врњачку Бању, а да је сада тренутак да разумевајући једне друге, дефинишу приоритет у даљем представљању Бање.
Заједничка жеља је да врњачки туристи, продуже број дана проведених на одмору. Идеје о којима се дискутовало је креирање туристичких производа и то: стављања у туристичку атракцију Титове виле (Вила Копаоник), обележавање споменика на страним језицима, оснаживање Туристичке организације (запошљавање локалних туристичких водича, заједнички наступ на мапираним међународним сајмовима туризма, ангажовање лица за спортске активности по потреби у зависности од жеље гостију). Речи је било и о сарадњи СБ Меркур и смештају лица преко ПИО фонда и у друге хотеле и осмишљавање додатног манифестационог туризма за повећање туристичког промета у јесењем и зимском периоду. Председник је известио присутне, о заједничком будућем финансирању садржаја на планини Гоч у коме ће бити обухваћен видиковац, мини зоо врт, дечија игралишта, спортски терени, угоститељски објекти... Овај пројекат ће бити финансиран 40 милиона од стране Министарства туризма и телекомуникација и 40 милиона из буџета Општине Врњачка Бања. Састанку су присуствовали представници хотела Тонанти, Фонтана, Цептер, Соларис, Парк, угоститељи Врњачке Бање, представници Угоститељско туристичке школе, Факултета за хотелијерство и туризам, представници “color press group“, УГ “Love fest“. Формирана је радна група која ће бити оперативна у реализацији активности и креирању идеја.