На основу Одлуке о проглашењу ванредног стања на територији Републике Србије („Сл. гласник РСˮ, бр. 29/20), Одлуке о обустави извођења наставе у високошколским установама, средњим и основним школама и редовног рада установа предшколског образовања и васпитања („Сл. гласник РСˮ, бр. 30/20), у складу са Упутством о раду високошколских установа због проглашења ванредног стања, Универзитета у Крагујевцу (бр. I-01-252 од 16.03.2020.г.), током трајања ванредног стања, активности на Факултету за хотелијерство и туризам у Врњачкој Бањи организују се на следећи начин:
- Настава (предавање и вежбе) на основним, мастер и докторским студијама биће организована без физичког присуства студената.
- Наставни материјали биће доступни на сајту Факултета или директно слати студентима на email адресе.
- Свим студентима биће признати предиспитни поени по основу предавања и вежби.
- Консултације са наставницима и сарадницима обављаће се електронским путем. Наставници и сарадници су обавезни да одговоре на упите студената у року од 24 часа.
- Планирани испити се отказују до даљњег.
- Студенти се могу обраћати наставницима и сарадницима електронским путем на e-mail адресе које се налазе на сајту Факултета
http://www.hit-vb.kg.ac.rs/index.php/nastavno-osoblje/nastavnici-a-s - Студенти се могу обраћати Служби за студентска питања електронским путем на e-mail адресе:
Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. и Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. - Студенти се могу обраћати Библиотеци електронским путем на e-mail адресе:
Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. и Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. - Читаоница неће радити.
- Отказују се све студентске ваннаставне активности.
- Наставно особље би требало да буде на располагању путем e-mail и телефона, а у просторијама Факултета присуство наставног особља је могуће само у посебним случајевима по налогу декана.
- Ненаставно особље треба да буде ангажовано у минималном броју, које ће омогућити функционисање Факултета. Ненаставном особљу које није дежурно омогућити рад од куће.
- Седнице органа и тела Факултета, ако постоји потреба за њиховим одржавањем, организовање се електронским путем.