Путања

др Маријана Сеочанац

Титула, име и презиме:
др Маријана Сеочанац
Наставничко звање: Доцент
Ужа научна област: Пословни менаџмент
Број кабинета: 26
Е-пошта: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
Термин консултација: Понедељак: 11-13ч
Curriculum vitae: CV-српски; CV-english
Датум избора у звање: 20.09.2023.г


Биографија


Датум и место рођења
24.04.1994. Краљево
Основне академске студије
Универзитет у Крагујевцу, Факултет за хотелијерство и туризам у Врњачкој Бањи,  дипломирала 2017. г.
Мастер студије
Универзитет у Крагујевцу, Факултет за хотелијерство и туризам у Врњачкој Бањи, одбрањен мастер рад 2018. г.
Докторске академске студије
Универзитет у Крагујевцу, Факултет за хотелијерство и туризам у Врњачкој Бањи, докторирала 2023. г.
Кретање у запослењу
Туристичка агенција Spa Travel & Service, Врњачка Бања, 2017-2019.
Универзитет у Крагујевцу, Факултет за хотелијерство и туризам у Врњачкој Бањи , 2019-


Ангажованост на предметима


  • Пословна етика и комуницирање
  • Менаџмент услуга
  • Менаџмент људским ресурсима

Истраживачко интересовање


  • Туризам и хотелијерство

Одабране референце


  • Seočanac, M., & Dimitrovski, D. (2022). Factors influencing tourists’ nightlife experience in Belgrade. Consumer Behavior in Tourism and Hospitality, 17(4), 436–452.
    линк за преузимање
  • Seočanac, M. (2022). Understanding the youth tourists’ motivation to attend rural gastronomic festivals in the Republic of Serbia. Economics of Agriculture, 69(2), 455–467.
    линк за преузимање
  • Kraguljac, V., Seočanac, M., Senić, V., & Dimitrovski, D. (2022). Online booking accommodation in rural tourism: An UTAUT perspective. Economics of Agriculture, 69(4), 1061–1078.
    линк за преузимање
  • Seočanac, M. (2022). Transformative experiences in nature-based tourism as a chance for improving sustainability of tourism destination. Economics of Sustainable Development, 6(1), 1–10.
    линк за преузимање
  • Dimitrovski, D., Seočanac, M., & Luković, M. (2021). Business events at a spa destination: Аn insight into senior participant motivation. International Journal of Tourism Cities, 7(1), 13–31.
    линк за преузимање
  • Сеочанац, М., & Секулић, Д. (2020). Задовољство квалитетом хотелске услуге у планинским хотелима Србије: Анализа рецензија са Booking.com. Маркетинг, 51(2), 108–120.
    линк за преузимање
  • Seočanac, M. (2019). Are LOHAS consumers a perspective tourism segment?. Economics of Sustainable Development, 3(2), 29–38.
    линк за преузимање
  • Dimitrovski, D., & Seočanac, M. (2018). Travel fairs attendance with the reference to political instability: Belgrade Travel Fair. Hotel and Tourism Management, 6(1), 7–17.
    линк за преузимање

Учешће на пројектима


  • Могућности за развој туристичких „Рута занатских пивара” на територији Републике Србије, финансијер: Центар за научноистраживачки рад Српскe академијe науке и уметности и Универзитета у Крагујевцу, година: 2023-2024.
  • „Утицај пандемије изазване COVID 19 вирусом на повећање прихода у руралном туризму”, финансијер: Министарство пољопривреде, шумарства и водопривреде Републике Србије, година: 2022-2023.
  • „Врњачке виле као чувари културног наслеђа”, финансијер: Центар за научноистраживачки рад Српскe академијe науке и уметности и Универзитета у Крагујевцу, година: 2021-2022.
  • „Анализа туристичких потенцијала заштићених природних добара на територији Града Новог Сада”, финансијер: Град Нови Сад, година: 2020-2021.
  • „Унапређење конкурентности јавног и приватног сектора умрежавањем компетенција у процесу европских интеграција Србије”, Министарство за просвету и науку Републике Србије. Eвиденциони број пројекта: 179066. НИО: Универзитет у Нишу, Економски факултет, година: 2019-2021.

Чланства у организацијама


  • Српско удружење за маркетинг (SeMA).

Штампа