Путања

Маријана Сеочанац

Титула, име и презиме:
MSc Маријана Сеочанац
Истраживачко звање: Истраживач – приправник
Ужа научна област: Туристичко хотелски менаџмент
Број кабинета: 10
Е-пошта: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
Термин консултација: Уторком: 10-12ч
Curriculum vitae: CV-српски; CV-english
Датум избора у звање: 22.03.2019.г


Биографија


Датум и место рођења
24.04.1994. Краљево
Основне академске студије
Универзитет у Крагујевцу, Факултет за хотелијерство и туризам у Врњачкој Бањи,  дипломирала 2017. г.
Мастер студије
Универзитет у Крагујевцу, Факултет за хотелијерство и туризам у Врњачкој Бањи, одбрањен мастер рад 2018. г.
Докторске академске студије
Универзитет у Крагујевцу, Факултет за хотелијерство и туризам у Врњачкој Бањи
Кретање у запослењу
Туристичка агенција Spa Travel & Service, Врњачка Бања, 2017-2019.
Универзитет у Крагујевцу, Факултет за хотелијерство и туризам у Врњачкој Бањи , 2019-


Ангажованост на предметима


  • Менаџмент хотелским објектом
  • Менаџмент смештајним капацитетима
  • Менаџмент услуга
  • Маркетинг менаџмент

Истраживачко интересовање


  • Туризам и хотелијерство

Одабране референце


  • Сеочанац, М., & Секулић, Д. (2020). Задовољство квалитетом хотелске услуге у планинским хотелима Србије: Анализа рецензија са Booking.com. Маркетинг, 51(2), 108–120.
    линк за преузимање
  • Seočanac, M., & Čelić, I. (2020). Investigating experience of Chinese tourists with branded hotels in Serbia: a case study of Booking.com. V International Scientific Conference: Tourism in function of development of the Republic of Serbia – Tourism and Rural Development. Thematic Proceedings I (pp. 434–451). Vrnjačka Banja, Republic of Serbia: University of Kragujevac, Faculty of Hotel management and Tourism in Vrnjačka Banja.
    линк за преузимање
  • Dimitrovski, D., Seočanac, M., & Luković, M. (2019). Business events at a spa destination: an insight into senior participant motivation. International Journal of Tourism Cities, 7(1), 13–31.
    линк за преузимање
  • Seočanac, M., Kraguljac, V., & Milašinović, D. (2019). Online booking versus travel agents: Perspective of young tourists in Serbia. Hotel and Tourism Management, 7(2), 105–114.
    линк за преузимање
  • Seočanac, M. (2019). Are LOHAS consumers a perspective tourism segment?. Economics of Sustainable Development, 3(2), 29–38.
    линк за преузимање
  • Seočanac, M., & Čelić, I. (2019). What do Booking.com reviews say about the service quality of Serbian spa hotels?. In D. Cvijanović et al. (Eds.), IV International Scientific Conference: Tourism in function of development of the Republic of Serbia – Тourism as a generator of Employment, Thematic Proceedings I (pp. 553–570). Vrnjačka Banja, Republic of Serbia: University of Kragujevac, Faculty of Hotel management and Tourism in Vrnjačka Banja.
    линк за преузимање
  • Dimitrovski, D., & Seočanac, M. (2018). Travel fairs attendance with the reference to political instability: Belgrade Travel Fair. Hotel and Tourism Management, 6(1), 7–17.
    линк за преузимање
  • Kraguljac, V., Seočanac, M., & Milašinović, D. (2018). Correlation of ICT education and professional practice of hospitality and tourism managers. International Symposium: Experience. Knowledge. Contemporary Challenges – Romania in theYear of the Centenary. The European and global socio-economic Context, December 13-14th, Bucharest, Romania, 53–70.
    линк за преузимање

Учешће на пројектима


  • „Унапређење конкурентности јавног и приватног сектора умрежавањем компетенција у процесу европских интеграција Србије“, Министарство за просвету и науку Републике Србије. Eвиденциони број пројекта: 179066. НИО: Универзитет у Нишу, Економски факултет.

Чланства у организацијама


  • Српско удружење за маркетинг (SeMA).

Штампа