Обавештење о активностима Факултета за хотелијерство и туризам у Врњачкој Бањи за време ванредног стања


На основу Одлуке о проглашењу ванредног стања на територији Републике Србије („Сл. гласник РСˮ, бр. 29/20), Одлуке о обустави извођења наставе у високошколским установама, средњим и основним школама и редовног рада установа предшколског образовања и васпитања („Сл. гласник РСˮ, бр. 30/20), у складу са Упутством о раду високошколских установа због проглашења ванредног стања, Универзитета у Крагујевцу (бр. I-01-252 од 16.03.2020.г.), током трајања ванредног стања, активности на Факултету за хотелијерство и туризам у Врњачкој Бањи организују се на следећи начин:

  1. Настава (предавање и вежбе) на основним, мастер и докторским студијама биће организована без физичког присуства студената.
  2. Наставни материјали биће доступни на сајту Факултета или директно слати студентима на email адресе.
  3. Свим студентима биће признати предиспитни поени по основу предавања и вежби.
  4. Консултације са наставницима и сарадницима обављаће се електронским путем. Наставници и сарадници су обавезни да одговоре на упите студената у року од 24 часа.
  5. Планирани испити се отказују до даљњег.
  6. Студенти се могу обраћати наставницима и сарадницима електронским путем на e-mail адресе које се налазе на сајту Факултета
    http://www.hit-vb.kg.ac.rs/index.php/nastavno-osoblje/nastavnici-a-s
  7. Студенти се могу обраћати Служби за студентска питања електронским путем на e-mail адресе:
    Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. и Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
  8. Студенти се могу обраћати Библиотеци електронским путем на e-mail адресе: 
    Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. и Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
  9. Читаоница неће радити.
  10. Отказују се све студентске ваннаставне активности.
  11. Наставно особље би требало да буде на располагању путем e-mail и телефона, а у просторијама Факултета присуство наставног особља је могуће само у посебним случајевима по налогу декана.
  12. Ненаставно особље треба да буде ангажовано у минималном броју, које ће омогућити функционисање Факултета. Ненаставном особљу које није дежурно омогућити рад од куће.
  13. Седнице органа и тела Факултета, ако постоји потреба за њиховим одржавањем, организовање се електронским путем.