др Марија Мандарић

Штампа
Титула, име и презиме др Марија Мандарић
Наставничко звање Доцент
Ужа научна област Маркетинг
Број кабинета 14
Е-пошта Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
Термин консултација Уторком:  10-12h
Датум избора у звање 12.06.2013.г
Биографија Основне академске студије
Економски факултет Универзитета у  Крагујевцу
дипломирала 2001. године
Магистарске студије
Економски факултет Универзитета у Београду
магистрирала 2007. године
Докторска дисертација
Економски факултет Универзитета у Београду
докторирала 2012.године
 Ангажованост
 на предметима
  • Истраживање туристичког тржишта
  • Бренд  менаџмент
Истраживачко
интересовањe
  • Маркетинг
  • Бренд менаџмент
Одабране
референце
  • Маринковић, В., Сенић, В. и Мандарић, М. (2010). Investigating Drivers of Repurchase and Word-of-mouth: an Empirical Study of Mobile Operators in Serbia. Међународна научна конференција „Савремени изазови у економији, пословању и менаџменту“, Економски факултет у Крагујевцу, рад је публикован у Зборнику радова под насловом “Contemporary issues in economics, business and management”, стр. 273-282.  (ISBN 978-86-6091-018-1)
  • Мандарић, М., Максимовић, Н., Секулић, Д. (2012). Примена информационе технологије и интернета у промоцији туристичке дестинације и заштита корисника услуга, Седми научни скуп са међународним учешћем: „Туризам: Изазови и могућности“, Рад је публикован у Зборнику радова, стр. 176-184. (ISBN 987-86-7329-096-6)
  • Мандарић, М., Секулић, Д., Пантић, Н. (2012). Empirical Investigation of Brand Orientation in the Non-Profit Sector. Међународна научна конференција „Савремени изазови у економији, пословању и менаџменту“, Економски факултет у Крагујевцу, децембар, Зборник радова под насловом “Contemporary issues in economics, business and management”, стр. 227-237. (ISBN 978-86-6091-037-2)
  • Мандарић, М., Секулић, Д. (2013). Green Brands as Deteminants of Corporate Social Responsability. III међународна конференција: „Economics and management-based on new technologies-EmoNT 2013“, Врњачка Бања, Србија, стр. 267- 270. (ISBN 978-86-6075-039-8)
  • Секулић, Д., Мандарић, М. (2013). Квалитет услуга као детерминанта сатисфакције потрошача у хотелијерству, Маркетинг, вол. 44, бр. 3, стр. 231-246. (ISSN 0354-3471)
Учешће на
пројектима
  1. 544543-TEMPUS-1-2013-1-RS-TEMPUS-JPCR “Modernization and harmonization of tourism study programmes in Serbia-MHTSPS"
  2. Стратегија развоја туризма општине Рача
  3. Пројекат ‘’Подстицање руралног туризма за одрживи локални економски развој’’ - израда Стратегије развоја туризма Крагујевца
Чланства у
организацијама
  • Српско удружење за маркетинг (СЕМА)
2012. www.hit-vb.kg.ac.rs; хит-вб.кг.ак.срб
Free Joomla Templates by Joomla 2.5 Template Maker